Mijn eerste week! - Reisverslag uit Hawaiian Ocean View, Verenigde Staten van Francien Verschuuren - WaarBenJij.nu Mijn eerste week! - Reisverslag uit Hawaiian Ocean View, Verenigde Staten van Francien Verschuuren - WaarBenJij.nu

Mijn eerste week!

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Francien

04 Januari 2014 | Verenigde Staten, Hawaiian Ocean View

Vandaag ben ik precies een weekje van huis. Maandag ben ik aangekomen in Kona waar ik de eerste drie maanden verblijf. De reis ging prima! Al het stressen was een beetje voor niets geweest, maar dat gebeurd me wel vaker.
Ik heb twee nachtjes overnacht in LA. Aangekomen in mijn hotel kamer bedacht ik me pas echt waaauw ik ben gewoon in LA hoe tof is dat. De zondag ben ik naar Santa Monica geweest. Een heerlijk stadje met een prachtige strand. Na drie keer de verkeerde bus genomen te hebben. Kwam ik 2 uur later dan gepland weer aan in mijn hotel, maar genoten heb ik. Leuk om iets van de stad te zien.

Maandag morgen ben ik verder gevlogen naar Kona via Honolulu. Vergeleken met LA is het vliegveld van Kona enorm klein. Ik kwam aan en ik stond binnen 2 minuten buiten met m'n koffers in mijn handen.

De eerste dagen hier waren oriëntatie dagen. De eerste avond heb ik met Lea de pier bekend. De mensen hier zijn zo enorm vriendelijk en liefdevol. We kwamen een groepje mensen tegen die muziek aan het maken op het strand. Wat een heerlijk sfeertje. Lea is een meisje uit Zwitserland. Haar Engels is ongeveer net zo slecht als die van mij. Best fijn omdat met iemand gemeen te hebben! Ik slaap met 2 andere meiden op een kamer een meisje uit Zweden en een meisje uit Oregon. Ik ben best gelukkig met ze.
Woensdag hebben we een heerlijk dagje aan het strand gehad. Het is hier echt een kleine paradijs op aarde. Ik ben gek op alle palmbomen, bloemen, stranden, schildpadjes en de helderblauwe oceaan.

Donderdag zijn we begonnen met werken. De eerste week werk ik in de keuken en de andere weken werkik in de Go center. Het komt er op neer dat ik de rest van de tijd als schoonmaakster mag spelen.

Vanavond hebben we een officiële openingsavond gehad. We hebben mogen genieten van Hawaiiaanse dansjes en de oprichter van YWAM kwam zijn verhaal doen.
Daarna hadden we een worship night. Dat was zo awesome!

Ik vind het heerlijk om hier te zijn. Ik moet wel enorm wennen aan de taal. Het is lastig om alles mee te krijgen en het frustreerde dat je niet alles kan zeggen wat je wilt. Er is hier een Nederlandse jongen met wie ik deze week samen werk dus daar ben ik wel even een gelukkige vrouw mee.

Ik ga nu lekker slapen morgen mag ik fijn om 6 uur beginnen met werken!

Lieeeeefs!

  • 04 Januari 2014 - 09:06

    Anja :

    hey nichtje wat leuk om te lezen dat je alles goed gaat. geniet wat je kan genieten buiten het werk om haha dikke knuffel vanuit emmeloord

  • 04 Januari 2014 - 09:22

    Agatha:

    Hoi Francien, fijn om te weten dat je goed bent aangekomen en je al een beetje thuis voelt en met dat engels kom het vast wel goed, heel veel plezier.

  • 04 Januari 2014 - 13:55

    Marjelein:

    Cienieeee, Fijn dat je het zo naar je zin hebt!
    ik ben trots! God bless,xx

  • 04 Januari 2014 - 14:35

    Dorina:

    Wat heerlijk om je verhaal te lezen over de eerste dagen van je reis.. (:
    Lekker gaan genieten van alles wat op je afkomt meid.

    Knuffel

  • 04 Januari 2014 - 17:04

    Annemarie:

    He cien, Wat fijn om te horen dat het goed met je gaat en dat je het naar je zin hebt. Heer lijk ook dat lekkere weer. Je engels wordt vanzelf beter nu. Lekker genieten en ik hoop snel weer wat van je te horen.

    Liefs Annemarie en co. xx

  • 04 Januari 2014 - 17:25

    Jannie:

    Hey francien, ben trots op je. Fijn dat je een goede reis hebt gehad, en zo geniet van alles. Heel leuk om je reisverslag te hebben. Heel veel liefs van ons.

  • 06 Januari 2014 - 16:36

    Esmeralda:

    Wat een ontzettend leuk verhaal mopje. En ik ben enorm blij voor je dat je het zo fijn bent en dat je een Gelukkige vrouw bent. Kijk uit naar je volgende verhaaltje! Geniet lieverd

  • 07 Januari 2014 - 15:57

    Hijmen:

    Mooi verslag Francien! Leuk dat we zo met je mee kunnen leven. Wel wat anders daar dan de temperaturen hier al is het voor Nederlandse begrippen met 14 gr ook bijna tropisch. Geniet er van en succes met het engels, gaat vast snel wennen. Liefs van ons

  • 08 Januari 2014 - 19:18

    Tanta Jos:

    hoi francien

    heb nu je vader te eten gehad erg gezellig en heeft me gelijk aangemeld
    zodat ik berichtjes van jou kan lezen
    wat ik gelezen heb lijkt dat je het wel naar je zin hebt en wat andere al zeiden
    de taal ga je wel onder de knie krijgen meissie
    veel plezier daar en dikke knuf
    ook van je vader

  • 13 Januari 2014 - 21:15

    Alice:

    He Fransje,
    Superleuk om je verslag te lezen. Ik ga je volgen hoor.
    En dat Engels van je, komt helemaal goed meid. Awesome was al goed geschreven :-).
    En eh... als je Alex O'Loughlin tegen komt, gelijk doorsturen naar Ermelo!
    Dikke kus van mij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hawaiian Ocean View

Mijn eerste reis

K

Recente Reisverslagen:

17 April 2014

Queensland Australiaaa!

20 Januari 2014

Time flies

04 Januari 2014

Mijn eerste week!
Francien

Zaterdag is het eindelijk zover. M'n reisje gaat beginnen! Ik verblijf eerst 3 maanden op Hawaii bij YWAM. Daarna ga ik door naar Brisbane in Australië en uiteindelijk verblijf ik nog 6 weken in Durban in Zuid-Afrika. Daar ga ik voor een aantal weken werken bij Liv-Village dat zijn kinderdorpen. Ik zie er enorm naar uit en zonder mijn lieve familie en vrienden was het waarschijnlijk nooit zover gekomen. Via deze weg wil ik jullie een beetje op de hoogte houden. Liefs

Actief sinds 24 Dec. 2013
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 3911

Voorgaande reizen:

24 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: