Time flies - Reisverslag uit Hawaiian Ocean View, Verenigde Staten van Francien Verschuuren - WaarBenJij.nu Time flies - Reisverslag uit Hawaiian Ocean View, Verenigde Staten van Francien Verschuuren - WaarBenJij.nu

Time flies

Blijf op de hoogte en volg Francien

20 Januari 2014 | Verenigde Staten, Hawaiian Ocean View

Morgen begin ik aan m'n vierde week. De tijd vliegt voorbij.
Ik voel me steeds meer op m'n plekje. M'n Engels gaat ook met stapjes vooruit. Ik heb nog heel veel te leren, maar daar heb ik nog 5 maanden voor!

De dagen hier zijn aardig volgepland.
Elke maandag, woensdag en vrijdag morgen worden we om 6 uur verwacht op de campus. We hebben dan eerst een meeting met alle vrijwilligers. Om 7 uur beginnen we met werken. Ik werk in het Go Centre. Dat is een soort van hotel. Ik denk dat ons werk het meest relaxed is. We maken een aantal kamers schoon, verschonen de bedden en we maken alles gezellig voor de gasten.
Het is een heerlijke plek om te werken. Het Go Centre is een open gebouw en je hebt een prachtig uitzicht over de Oceaan.
Meestal zijn we rond half 3 klaar met werken.
Ik werk in een leuk team!
De maandagmiddag mogen we de buildings schoonmaken waar wij in verblijven en 's'avondje is er nog een worship avond.

De dinsdag avond is er weer een meeting voor alle vrijwilligers. Er wordt wat gedeeld en er is vaak een preker die wat verteld.
Woensdag avond is er een avond voor de vrouwen en mannen apart en donderdag avond is er een andere worship avond.

Hiernaast is er genoeg tijd voor andere dingen. Vooral de weekenden hebben we tijd om het eiland te zien. Vorige week hadden 4 dagen vrij. We hadden en auto gehuurd en zijn naar de Southpoint gegaan. Het is zo bizar dit eiland heeft zo veel verschillende natuurgebieden. De Southpoint was erg gaaf. Het is een enorm klif. Een prachtige plek om de zonsondergang te zien. Deze dag heb ik ook mijn eerste Turtle gezien bij de blackbeach.

Van dit weekend heb ik echt genoten!
Een van de vrijwilligers heeft een pick- up car. Deze auto's zie je hier enorm veel en het zijn de perfecte lift auto's.
We zijn naar het Noorden van het eiland gegaan. We hebben eerst Coconut Island bezocht dit was een heel klein eilandje met prachtige bomen! Ik heb er alleen geen kokosnoot gezien..
Daarna zijn we naar een soort van jungle achtig iets gegaan. Dit was zo tof! Je kon de vruchten van de bomen eten en van de bruggen springen. Er waren prachtige watervallen en grotten waar door je heen kon wandelen. S'avonds weer terug gereden met negen man achter in de car met dikke dekens en de 30 muggenbulden die ik nu heb is ietsjes minder prettig.

Vanmorgen hebben we eerst een kerkje bezocht wat hier op 2 min lopen is. Iedereen is zo bijzonder gastvrij! Daarna zijn
we door gegaan naar het strand een klein strandje, maar echt een prachtige plek. De golven zijn enorm dat is best heel tof!

Ik zie er naar uit om meer te zien van dit eiland en het voelt goed om tijd voor mezelf te hebben. Erachter komen wat goed voor me is en wie ik werkelijk ben.


  • 20 Januari 2014 - 08:57

    Anja En Ron:

    Hoi lief nichtje, wat leuk om je reisverslag weer te lezen. Je maakt leuke dingen mee zo te lezen en te zien. Super geniet je dat is erg fijn. Blijf zo doorgaan erg leuk. Dikke knuffel van Bruce en groetjes van ons

  • 20 Januari 2014 - 09:38

    Marcella:

    Lief meisje! Wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en daar je plekje aan het vinden bent!! Je doet het super meid!
    Liefsxxx

  • 20 Januari 2014 - 15:33

    Anne:

    Haihai,
    wat leuk om alles zo van je te lezen, ik word er bijna jaloers van. Hier is het nu koud en regenachtig. Wat een verschil dan zeg! Wat fijn dat je er je thuis begint te voelen. Alle goeds toegewenst

    Liefs Xx

  • 20 Januari 2014 - 18:38

    Michelle:

    Hi Liefje,

    Je reis klinkt zoooooo moooi en leuk. Ben blij om te horen dat je het zo fijn hebt en het goed met je gaat. Klinkt echt super en ben super trots op je! Hoop snel weer wat van je te horen en geniet er maar lekker van!!!

    Dikke kus en knuff xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 21 Januari 2014 - 17:17

    Annemarie:

    He Cien,

    Leuk om weer wat van je te lezen. Aan de foto,s op facebook dacht ik al dat je het goed naar je zin had. En gelukkig is dat ook zo. Lekker genieten zo. Super. Ik kijk weer uit naar je volgende verhaal en foto,s. Liefs van ons, Annemarie xxxx

  • 22 Januari 2014 - 11:10

    Arja En Gerrit:

    dag lieve francien,

    wat fijn dat je je steeds meer thuis gaat voelen en dat je zoveel leuke dingen doet.
    marlijn liet me een filmpje zien, dat je van een hele hoge rots dook, super dat je dat durft!
    Geniet van deze mooie tijd. En: vanavond komt je pappie bij ons eten, leuk!

    liefs en een knuffel van ons allemaal,
    arja, gerrit, laura, marlijn

  • 23 Januari 2014 - 22:43

    Jellie De Haan:

    Lieve Francien,
    Leuk om je belevenissen te lezen. Geniet er maar met volle teugen van!
    Ik zal je via fb een wat langer berichtje sturen.
    Dikke knuffel, ook van Ruben en Joanne
    Liefs, Jellie

  • 31 Januari 2014 - 19:51

    Jose Verschuuren:

    hoi francien

    fijn om wat van je te horen en dat je daar wel geniet

    ik bedoel maar met zijn allen op een pick up de omgeving verkennen mooi hoor

    ik wil alleen nog zeggen blijf er van genieten en gods zegen meid

    liefs en groetjes van je kleine tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hawaiian Ocean View

Mijn eerste reis

K

Recente Reisverslagen:

17 April 2014

Queensland Australiaaa!

20 Januari 2014

Time flies

04 Januari 2014

Mijn eerste week!
Francien

Zaterdag is het eindelijk zover. M'n reisje gaat beginnen! Ik verblijf eerst 3 maanden op Hawaii bij YWAM. Daarna ga ik door naar Brisbane in Australië en uiteindelijk verblijf ik nog 6 weken in Durban in Zuid-Afrika. Daar ga ik voor een aantal weken werken bij Liv-Village dat zijn kinderdorpen. Ik zie er enorm naar uit en zonder mijn lieve familie en vrienden was het waarschijnlijk nooit zover gekomen. Via deze weg wil ik jullie een beetje op de hoogte houden. Liefs

Actief sinds 24 Dec. 2013
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 3916

Voorgaande reizen:

24 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: